Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Interpolis (Mis Niks) en D-Reizen bekroond bij Music in Media Awards
17 april 2024
Deniz Horzum, woordvoerder Rob Jetten, stapt over naar communicatiebureau Confidant Partners
17 april 2024
Bestedingen digital advertising stegen 5 procent naar 3,7 miljard in 2023
17 april 2024
Nederlandse AI-startup Verify toont merken online verspreiding en sentiment van afbeeldingen
17 april 2024
AI-startup Verify toont merken online verspreiding en sentiment van afbeeldingen
17 april 2024
'Halal' ligt te gevoelig, bureau gaat verder als '100%'
17 april 2024
Hoe Blue Zones thuishaven zijn voor 100-jarigen
17 april 2024
De ‘nieuwsgierigheidskloof’ en meer must-knows uit het nieuwste boek in de ‘bromvliegreeks’ van Tim den Heijer.
17 april 2024
Bob van Iersel, Global Digital Manager van Heineken over de impact van hun eerste virtueel geproduceerde digitale campagne
17 april 2024
Dier&Recht: veel meer EU-subsidies naar vlees- en zuivelreclame
17 april 2024
Optimaliseren in een fragmenterend medialandschap
17 april 2024
NOC*NSF zet op weg naar de Olympische Spelen duizenden digitale schermen van Global in
17 april 2024
Kamer wil ook op internet geen reclames meer voor online gokken
17 april 2024
Nieuwkomer Kaleido wil de recruitment van creatieven opschudden
17 april 2024
Tricky Tijden – Communiceren tijdens veranderingen
17 april 2024
Wendelmoet Boersema en Karel Smouter vormen hoofdredactie Trouw
16 april 2024
Seema Sharma wordt ECD en partner bij Woedend
16 april 2024
Red ons, Henri Bontenbal
16 april 2024
Marketinglessen van Air Up, de waterfles met geurtjes
16 april 2024
De trend voorbij: de evolutie van CTV
16 april 2024
Nieuwe verzekeraar Zzuper wil dat meer zzp'ers een AOV nemen
16 april 2024
Nieuwe verzekeraar Zzuper wil dat meer zzp'ers een verzekering nemen
16 april 2024
Biologische producten bij Albert Heijn krijgen 'nudgekaartjes'
15 april 2024
Mondverzorgingsmerk Smyle lanceert 'grootste billboard' in strijd tegen plastic
15 april 2024
Zinnenprikkelende McDonald's-outdoorcampagne die werkt als een flirt
15 april 2024
165 nominaties bij Dutch Creativity Awards
15 april 2024
Hans Brouwer, Massive Music: 'Ik mis de rocksterren in de reclame'
15 april 2024
Gerucht: TikTok overweegt AI-influencers in te schakelen voor adverteerders
15 april 2024
Itai Verhoeckx start productiehuis Avril 14th
15 april 2024
Microsoft test advertenties voor apps in het Windows 11-startmenu
15 april 2024
Albert Heijn verrast volgers met creatieve variaties op favoriete producten
14 april 2024
Albert Heijn lanceert rugzak-boodschappentas: ‘handig voor op de fiets’
12 april 2024
Trending deze week: Retention editing, innovatie of overstimulatie?
12 april 2024
Liveblog Cannes: eerste Nederlandse juryleden bekend
12 april 2024
Marianne Kemps maakt overstap van Domino's naar communicatiebureau Bex*
12 april 2024
Esprix Awards presenteert 32 nominaties, uitreiking op 23 mei
12 april 2024
Bingo Liu (OnePlus en Oppo): 'We zetten de community centraal in onze marketing'
12 april 2024
CitySafes vernieuwt merkidentiteit en beeldtaal
12 april 2024
NPO 3 bouwt brug tussen lineair en online middels korte explosies van energie: idents!
12 april 2024
Jildou van der Bijl over uitzonderingen, absurdisten, obsessies, ongemak en kwetsbaarheid
12 april 2024
Dove bindt strijd aan met ‘AI-schoonheid’ in volgende episode ‘Real Beauty’
11 april 2024
Bureauleiders moeten het heft in weer eigen handen nemen
11 april 2024
Maak jij de zorgcirkel rond?
11 april 2024
Co-creatie: Absolut Vodka en Sprite lanceren mixdrankje
11 april 2024
Vertigo 6 stelt nieuwe managing director en creative director aan
11 april 2024
LinkedIn maakt Thought Leader Ads breder beschikbaar
11 april 2024
Het einde van Third-Party cookies: dit is wat je moet weten!
11 april 2024
Nieuwe brand identity Nationale Opera & Ballet moet de emotie raken
11 april 2024
Hoe slapende reus KPN zijn maatschappelijke rol tot leven brengt
11 april 2024
GroupM: mediabestedingen stijgen 5 tot 8 procent in 2024, lineaire kijktijd holt verder achteruit
11 april 2024
De 'kenmerkende geur' van McDonald's en ander campagnenieuws
10 april 2024
Dit zijn de Webby-nominaties met een Nederlands tintje
10 april 2024
Tjeerd Veldhuis (Gulpener): ‘Duurzaamheid is bij bier niet de grootste driver’
10 april 2024
Sterke merken bouwen met archetypes
10 april 2024
‘Je intuïtie kan bedriegen’
10 april 2024
Baukje ter Huurne (NOC*NSF): ‘Balans tussen sport en feest in het TeamNL Huis’
10 april 2024
Fundamenteel onderzoek: instore retailmedia voor een non-endemic merk
10 april 2024
Gillette Intimate weet waarom mannen hun product niet kopen en gebruikt dit in hun voordeel
10 april 2024
Gillette Intimate kent angst mannen en speelt hier slim op in
10 april 2024
Podcast van de week: Redders op Zee
10 april 2024
Experts verwachten bittere juridische pil bij vermeende HubSpot-overname door Google
10 april 2024
Aldi neemt afscheid van voice-over Diederik Ebbinge en introduceert 'AI-stem'
10 april 2024
Holistische blik op Digital Out of Home
10 april 2024
Alfred neemt socialbureau OnSocial over, bureau blijft onder eigen naam opereren
9 april 2024
Deel marketing met jonge mensen!
9 april 2024
Pénélope Mazloumidès naar Zuiver Groep
9 april 2024
In de Koningsdagcommercial van de Staatsloterij staat vriendschap centraal, en een goudvis.
9 april 2024
Inspirerende les Slavernijmuseum: voor draagvlak is geen verdelend, maar een helend verhaal nodig
9 april 2024
Jelmer Wind (Team5pm): 'We doen intussen veel meer dan alleen YouTube'
9 april 2024
Zet je schrap voor de hybride realiteit
9 april 2024
Vrijgegeven documenten geven zeldzaam inkijkje in Instagrams omzet uit advertenties
9 april 2024
Nicky Levinschi wordt ceo van Zigt Nederland
9 april 2024
Creative conference Forward Festival is expanding to Amsterdam
9 april 2024
Ceo van Web Summit keert terug, zes maanden na opstappen vanwege controversiële tweet
8 april 2024
Top-5 food & drinks-campagnes van maart. Plus een opvallende rebrand
8 april 2024
Investeer in de NPO, hef de omroepen op, en Nederland wordt gelukkiger
8 april 2024
Statiegeld Nederland kiest te makkelijk voor Donnie als ambassadeur
8 april 2024
DDB Amsterdam wint pitch VriendenLoterij en lanceert eerste campagne
8 april 2024
In vurige campagne Burger King brandt na 70 jaar nog altijd het verlangen
6 april 2024
Mediahuis: hoger nettoresultaat in 2023, nieuwsmediamarkt onder druk
5 april 2024
Hoog & Kort naar Today's Milk, Coebergh terug naar Coebergh
5 april 2024
Ook Emilio de Haan vertrekt bij Ace
5 april 2024
Trend van de week: Van lach naar loyaliteit
5 april 2024
MediaMonks en N=5 samen in aanbesteding Defensie, uitslag op 1 mei
4 april 2024
Purpose: hoe idealisme steeds meer realisme werd
4 april 2024
Nationale merken ontdekken de kracht van huis-aan-huiskranten
4 april 2024
Licht omzetverlies DPG Media in 2023, digitale groei en 'efficiënte' kostenbeheersing
4 april 2024
Gokomzet groeit fors ondanks reclameverbod
4 april 2024
Rogier Bruggeman, Veroni Engelhart en Anna Kuiper beginnen Nieuwe Lente
4 april 2024
Adverteren in podcasts: richtlijnen voor optimale impact
4 april 2024
Auke Boersma nieuwe chief commercial officer Candid Amplify
4 april 2024
'Ajax gooide Alex Kroes voor de bus in strijd om beeldvorming'
4 april 2024
Tim Geenen ontwikkelde met Rayn een formule voor synthetische data in de cookieless wereld
3 april 2024
Voormalig Starbucks-topman neemt belang in Tony's Chocolonely
3 april 2024
MediaMarkt nieuwe hoofdpartner Feyenoord
3 april 2024
Hema zorgt voor openvallende monden met nogal onverwachte reclame
3 april 2024
Music in Media Awards maakt genomineerden bekend
3 april 2024
Radio 538 stijgt verder door in maart, Qmusic blijft marktleider
3 april 2024
BVA dringt bij informateurs aan op behoud sterke publieke omroep
3 april 2024
De menselijke kant van merkgroei
3 april 2024
Donnie en Statiegeld Nederland pleiten voor 'Statiemonnie' en ander campagnenieuws
3 april 2024
X haalt Publicis-topman binnen om adverteerders terug te winnen
3 april 2024
Milieuorganisatie Reclame Fossielvrij naar Reclame Code Commissie om vliegreclame van TUI
3 april 2024
Team5pm neemt social-bureau Lijm Amsterdam over
3 april 2024
KLM lanceert AI-reisinspiratieplatform, ontwikkeld door Ace
3 april 2024
De toekomst van het communicatievak
3 april 2024
Gewoon wat strepen, geen Hyundai
2 april 2024
Plus lanceert campagne zonder tussenkomst bureau
2 april 2024
De customer experience trends & winners van 2024
2 april 2024
Muziek & Merken met RA*W talent Ayça Turan
2 april 2024
Kruidvat vergroot marktplaats binnen zijn webwinkel
2 april 2024
Jumbo start grootschalig initiatief voor betere buurten
2 april 2024
Kijk afgewezen, boze, rancuneuze bureaus, zo kun je ook afscheid nemen van een klant
2 april 2024
Google gaat na juridische druk verzamelde data in Incognitomodus wissen
2 april 2024
Katja Bauer wordt senior consultant bij 3MO
2 april 2024
Gamechatplatform Discord zette zich jarenlang af tegen advertenties, maar omarmt ze nu ook om meer geld te verdienen
2 april 2024
7 meestgestelde vragen en antwoorden over persberichten
2 april 2024
Talpa Network en Viaplay Group sluiten strategisch contentpartnership, SBS9 wordt Viaplay TV
2 april 2024
Maakt Gouda's Glorie hier een te radicale omslag?
1 april 2024
Fatboy wil 'meer dan een zitzak' zijn in nieuwe merkcampagne
29 maart 2024
Amadea Boneschansker (ex-Vegetarische Slager) naar Vogelbescherming
29 maart 2024
Sizzer blaast Duitse cult-hit ‘Major Tom’ nieuw leven in voor die Mannschaft
29 maart 2024
Milieudefensie noemt ‘Een beter milieu begint bij jezelf’ slechtste slogan ooit, de bedenker ervan reageert
29 maart 2024
René Zeedijk in bestuur NMO
29 maart 2024
Esther Olofsson: 'De toekomst van technologie gaat net zo veel over mensen als over machines'
29 maart 2024
Alexandra Legro verlaat Hunkemöller na tien jaar
28 maart 2024
Caroline Henneman (ex-Squla) hoofd marketing bij Passa Sports
28 maart 2024
Marketeers zijn als mijn vriendin die hyperrationeel haar keuzes maakt, maar altijd de verkeerde
28 maart 2024
#90 Bakkie Media met.. Barbara Barend
28 maart 2024
Bakkie Media met... Barbara Barend
28 maart 2024
Aad Kuijper doet stap terug bij Hotel L'Amour
28 maart 2024
Dit zijn de 39 genomineerden bij de Amma Awards 2024
28 maart 2024
Ervaren experts in de bureauwereld maken overstap naar Scooperz
28 maart 2024
9 merken maken van vegetarische recepten de standaard op verpakkingen, Wakker Dier hijst ze op het schild
28 maart 2024
Wibra haalt Henny Huisman binnen voor huishoud-contest
28 maart 2024
Gen Z heeft de marketing funnel totaal heeft veranderd
28 maart 2024
Gen Z heeft de marketing funnel totaal veranderd
28 maart 2024
Kruidvat kiest Glasnost voor PR na pitch
28 maart 2024
Vrouwentitels DPG Media moeten nauwer samenwerken, Marije Veerman stopt als hoofdredacteur Flair
27 maart 2024
Global voegt negen nieuwe NS-stations toe aan DOOH-netwerk
27 maart 2024
Scoor met Ster tijdens de sportzomer
27 maart 2024
Consumentenbond: 'Huismerken bevatten vaak meer dan A-merken'
27 maart 2024
Wouter Kolk verlaat Ahold Delhaize
27 maart 2024
Nederlandse consument positief over samenwerking Donnie en Vegetarische Slager
27 maart 2024
Marije Veerman stopt als hoofdredacteur Flair
27 maart 2024
Victoria Warmerdam grote winnaar bij DDG Awards met 'Ik ben geen robot'
27 maart 2024
Demissionair kabinet verlengt vergunning NPO niet met vijf maar twee jaar
27 maart 2024
AI als differentiator: marketingpersonalisatie voor omnichannel succes
27 maart 2024
SAN Accent maakt shortlist New kids on the Block bekend
27 maart 2024
Toekomstbestendig besturen gaat over moreel leiderschap
27 maart 2024
Nieuw neuro-onderzoek bewijst 'emotional transfer' tussen media en adverteerder
27 maart 2024
Coolblue heeft kattenkwaad-heimwee en organiseert de Nationale Belletjetrekdag
27 maart 2024
Jort Kelder wint hoger beroep over nepadvertenties op Google
27 maart 2024
Sportmerk On kiest voor Gardeners
27 maart 2024
Linda.meiden minder vaak in print, meer focus op online content
26 maart 2024
Eneco wil gasbesparing vergroten met 'Gasbespaarbubbel'
26 maart 2024
Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen naar DDMA
26 maart 2024
Viktor van der Wijk managing director UM
25 maart 2024
Nieuwe EU-miljardenboetes dreigen voor Apple, Google en Meta
25 maart 2024
Nieuwe EU-miljardenboetes dreigen voor Apple, Google en Meta
25 maart 2024
Talpa Network voor de rechter om beperking aantal FM-kavels: 'Willen gevarieerd pallet aan muziekformats aanbieden'
25 maart 2024
Omoda maakt met Indie 'frisse tegenbeweging' en meer accountnieuws
25 maart 2024
Indie Amsterdam wint Omoda-pitch en meer accountnieuws
25 maart 2024
What the f*ck is Music Supervision?
25 maart 2024
Kiest Natwerk met deze gedurfde campagne de juiste invalshoek?
25 maart 2024
Hoe een klein land impact maakt op SXSW met 'immersive storytelling'
25 maart 2024
Hoe zet je immersive design in voor maatschappelijke verandering?
24 maart 2024
Trending deze week: Je kunt niet meer om Kate-gate heen
22 maart 2024
Gouda's Glorie 'heeft saus' en ander campagnenieuws
22 maart 2024
De voorkeur van Nederlanders: fysiek winkelen vs online bestellen
22 maart 2024
Podcast ‘Redders op Zee’ van KNRM en Fisherman’s Friend gooit hoge ogen
22 maart 2024
Als de klant klem komt te zitten tussen de digitale en fysieke werkelijkheid
22 maart 2024
TBWA\NEBOKO opent deuren voor divers creatief talent met 'Share The Stage'
22 maart 2024
Warner Bros Discovery introduceert in juni vernieuwde streamingdienst HBO Max in Nederland
22 maart 2024
Verwenproducten domineren top 20 supermarktinnovaties 2023
21 maart 2024
Bauhaus kiest N=5, De Reclamefabriek én Somention
21 maart 2024
Webinar: unlock the power of AI in digital marketing
21 maart 2024
Managing director Clare Pickens vertrokken bij Herc
21 maart 2024
Natuurhuisje biedt Praatpaadjes voor gesprekken tijdens boswandeling
21 maart 2024
Frisse start voor NIMA Regio Noord
21 maart 2024
Karvan Cévitam start 'juice channel' en dat valt duidelijk in de smaak
21 maart 2024
Karvan Cévitam start 'juicechannel' en dat valt duidelijk in de smaak
21 maart 2024
Hak benoemt Frans van Engelen tot commercieel directeur
21 maart 2024
Dit is het nieuwe bereiksonderzoek voor buitenreclame: 'Alles is nieuw aan BRO Next'
21 maart 2024
Charly PR trekt Mark Van Tol aan als managing director
20 maart 2024
Bike Totaal kiest voor M2|OC na een pilot van drie maanden
20 maart 2024
Grote merkbekendheid voor ‘troep-webshops’ Temu en Shein, maar aanbevelen ho maar
20 maart 2024
Vijf nieuwe accounts voor Coebergh Communicatie & PR
20 maart 2024
Consumentenvertrouwen stijgt in maart, terughoudendheid bij grote aankopen blijft
20 maart 2024
Franse boete van 250 miljoen euro voor Google
20 maart 2024
Podcast van de week: Discover Daily
20 maart 2024
Rechtbank: 'KLM doet aan greenwashing'
20 maart 2024
Marketingillusie doorbroken: B2B & B2C minder verschillend dan gedacht
20 maart 2024
Eunice Koekkoek naar Jumbo, Rens Plandsoen schuift door, en ander loopbaannieuws
19 maart 2024
Dit zijn de kanshebbers voor de ABC Accenten 2023
19 maart 2024
Mediabureau IM Lounge wint pitch Signify Benelux
19 maart 2024
Ambassadors opent kantoor in Berlijn
19 maart 2024
SXSW 2024: We nog maar een fractie gezien van wat AI ons gaat brengen
19 maart 2024
Unilever reorganiseert en wil de ijsdivisie afsplitsen
19 maart 2024
Personeel Via biedt dé oplossing voor het probleem op de arbeidsmarkt!
19 maart 2024